Yeni təlim metodları
Avtobus dayanacaqı :Bu metod kicik qruplarda iş aparmaq üçün istifadə oluna bilər.Müəllim müzakirə olunacaq sualların sayına görə qrupları bölür.
Qruplar avtobus dayanacağı istiqamətində öz yerlərini tuturlar.Hər bir dayanacaqda böyük bir kağızda mövzu üzrə suallar yerləşdirilib. Müəllim qruplara mövzu ilə bağlı sualları cavablandırmağı tapşırır.
5dəqiqə ərzində qruplar verilmiş sualları müzakirə edərək əsas məqamları kağızda qeyd edirlər.Daha sonra müəllimin işarəsi əsasında qruplar saat istiqaməti üzrə hərəkət edərək digər avtobus dayanacaqına keçirlər.Onlar əvvəlki qrupun yazıları ilə tanış olurlar lazım gəlsə ona əlavələr edirlər.Əvvəlki qrupun yazısını düzəltmək olmaz.Daha sonra qruplar digər dayanacaqa keçirlər.Beləcə qruplar bütün dayanacaqları gəzərək sonda öz ilkin dayanacaqına qayıdır və digər qrupların əlavələri ilə tanış olurlar.Bundan sonra qruplar öz işlərini növbə ilə təqdim edirlər.
Qeyd:Yaxşı olar ki avtobus dayanacaqları sinifin müxtəlif künclərində(divara asılmış halda) təşkil
olunsun ki,qruplar bir-birlərinə mane olmasınlar.
Restoran metodu:Bu metod dərsin sonunda keçiril-
miş dərsin şagirdlərdə hansı təəssurat yaratmasını müəyyənləşdirmək üçün keçirilir.
Keçirilmə qaydası:Müəllim şagirdlərə belə bir təklif-lə müraciət edir.Təsəvvür edin ki siz bu gün vaxtınızı restoranda keçirdiniz və indi restoranın müdiri sizdən bir neçə suala cavab verməyə xahiş edir.
Mən bundan doymadım----
Mən daha çox bunu xoşladım----
Mən bunu xoşlamadım-----
Qeyd: Bu mərhələ çox vacib bir məqamdır, çünki
müəllimə imkan verir ki müəyyənləşdirsin şagirdlər nəyi yaxşı və ya pis mənimsəyiblər və gələn dərs daha çox nəyə xüsusi diqqət vermək lazımdır.
"Hədəf” - qiymətləndirmə sxemi.
Hədəf qiymətləndirmə sxemindən əsasən qrupların qiymətləndirməsi zamanı istifadə oluna bilər.
Rəylərin sayı:.