Rəngli paket dərsi

 

Ucar şəhəri 2 saylı orta məktəbin tarix müəllimi 

Hamlet Əliyevin fəal təlim üzrə hazırladığı model

      Mövzu :

                                 İbtidai icma quruluşu dövründə əkinçilik[/i]

                                 maldarlıq . İctimai əmək bölgüsü .[/b]

Vəsait

Metodik təlim üsulu

Sinif otağının quruluşu

6- sinif   Qədim Dünya Tarixi (2004)

§2, səh.16

«Ziqzaq»

Qrup halında »)

 

«Kafe»

Dərsin  təşkil edilməsi

  1. 1.     Salamlaşma
  2. 2.     Müzakirə olunacaq dərsin istiqamətləndirilməsi
  3. 3.     Qruplara bölgünün keçirilməsi

( şagirdləri sinfin sayına görə  3-4-5 nəfər arasında

anadan olduğu günlərə əsasən ilin fəsillərinə uyğun bölünməsi)

 

 

4 dəq

 

M    ə    r    h    ə    l    ə    l    ə    r   :

I. Motivasiya

Problemin qoyuluşu

4

 

İbtidai icma quruluşu dövründə mənimsəmə  

təsərrüfatından istehsal təsərrüfatına keçidin

ərəfəsi, yaranması , inkişafı və nəticəsi

1 dəq

 

 

 

Fərziyyələrin irəli sürülməsi

5

 

Şagirdlərin məktəb və məktəbdən xaric biliklərinə

əsasən faktların söylənməsi (azı 5-10 fakt səslənir və

bunlar lövhəyə qeyd olunur) .

2

dəq

 

 

Tədqiqat suallarının verilməsi[i]

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Müəllim dərsin əsas mahiyyətini izah etmək və şagirdləri düzgün istiqamətləndirmək məqsədi ilə bir neçə cavabsız ,cavab almadan suallar verir.

Məsələn :

1. Yer üzündə buzlaşmanın istiləşmə ilə əvəz     

     olunmasının nəticələri nə oldu ?

2. İnsanlar hansı yeni ixtiralar etdi ?

3. Metalın kəşfinin hansı əhəmiyyəti oldu ?

4. Dini etiqatlarda hansı dəyişikliklər oldu ?

5. İstehsal təsərrüfatının yaranmasına təkan verən 

    nə oldu ?

 

 

2

dəq

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IITədqiqat   

      aparılması

 

Sinfin aktivləşdirilməsi

7

Şagirdlər  4  işçi qruplarına bölünəndən sonra

  komanda kimi formalaşır və hər qrupdan   

  liderlər seçilir . Müəllim dərsi metodiki               

  cəhətdən 4 hissəyə bölür (təbii ki ,bu          

  əvvəlcədən müəyyən edilməlidir )

              Məsələn :

  1. İstiləşmənin nəticələri , ətraf aləmlə tanışlığın  genişlənməsi və sənətkarlığın inkişafı
  2. Əkinçilik və maldarlığın yaranması , onun  

     inkişafı və əhəmiyyəti (müzakirədən sonra  

     isə  illistruasiyaların təhlili )

  1. Cəmiyyətin insan birliklərinin dəyişməsi ,

     tayfa ,qonşuluq icmasının yaranması və

     bunun nəticələri

  1. Metal emalının yaranması , insanlar  

      arasında bərabərsizliyin meydana gəlməsi                      

      və din

1

dəq

 

Müəllim göstərilmiş  4 mövzu hissələrini ayrı-ayrı paket halında püşk yolu ilə liderlərə təqdim edir və tapşırır ki , müzakirənin sonunda paket skoçla komandanın başı üstündən asılsın ( bu müzakirənin sonunda digər komandaların da mövzuya cəlb edilməsi üçün təşkil olunur ) .

Beləliklə sinifdə 10-dəqiqə müddətində tədqiqat işi başlayır .

 

10

dəq

IIIİnformasiyanın

        müzakirəsi

        və təşkili

İnformasiyanın müzakirəsi

8

Müzakirənin yekununda hər qrupdan 1 nəfər sıra ilə tədqiqatın nəticələrini söyləyir ( qrup birgə halda da çıxış edə bilər ). Hər komandanın şəgirdləri(1-nəfər) lövhədə yeni faktları xronoloji ardıcıllıqla qeyd edir (lövhə dörd hissəyə bölünməlidir )

15

dəq

 

 

 

Çıxışlardan sonra digər komandalar

qonşu qrupların mövzularına  toxunulmayan məsələlərə aid əlavələr etmək imkanı əldə edir. Sonra komandalar müəllimin bölgüsü əsasında konkret olaraq iki mövzunu müqayisə edərək oxşar və fərqli cəhətləri aşkarlayırlar . 

 

2

dəq

 

IV. Özünüqiymətlən-

dirmə

və refleksiya

 

Fərdi fəaliyyətin inikası və qiymətləndirilməsi

 

9

Müəllim ümumi nəticə çıxarmamış sinfə son sualları verir : ( bu növbəti dərslərdə qarşılanacaq çətinliklikləri aradan qaldırmaq üçün istifadə edilir )

  Siz bu gün nə əldə etdiniz ? ,

 Dərsin gedişində yenilik nə oldu ? ,

Hansı problemlərlə qarşılaşdınız ?  və s.

Cavablardan sonra qrupların liderləri ilk olaraq komanda üzvlərini qiymətləndirir . Komanda üzvləri isə öz növbəsində liderlərini qiymətləndirir ( qiymətləndirmə rəngli kartlarla aparılır ). Müəllim son nəticəni çıxarır və sinfə bu dərsin yekununda qiymət alan şagirdləri söyləyir.

3

dəq

V. Yeni dərs

İzahat

 

10

Müəllim yeni dərsi sinfə bildirir , onu  kiçik həcmdə istiqamətləndirir , bu dərsin fəal təlim üsulunu seçir və hazırlıqla əlaqədar bir neçə məsləhət verir .

 

5

dəq

[b]Qeyd :

 

 Fəal təlimlə keçirilən dərs zamanı  şagirdlər yoldaşlarını ( lider-

 komanda üzvlərini və üzvlər liderlərini ) qiymətləndirmək üçün  

 aşağıdakı qaydadan istifadə edə bilərlər :

 

  1. Bütün müzakirə boyu fəaliyyət göstərən və öz

düzgün mövqeyi ilə daima fərqlənən şagird  

      Qırmızı kartla qiymətləndirilir .

      Qırmızı kart «Mükəmməl» adlanır

      ( onun dəyəri 5- qiymətinə bərabərdir ).

 

  1. Tədqiqat dövründə komanda yoldaşlarına dərsin   

      analizində kömək göstərən və faktları doğru seçən

      şagird Sarı kartla qiymətləndirilir.

      Sarı kart «Aktiv» adlanır

      ( onun dəyəri 4- qiymətinə bərabərdir )

 

  1. Yaddaşı səhvlərə aparan , cavabları doğru seçə

bilməyən , lakin faktları tapmağa çalışan və

bununla da fəaliyyətə qoşulan şagird

Mavi kartla qiymətləndirilir .

Mavi kart «İnkişaf» adlanır

( onun dəyəri 3- qiymətinə bərabərdir )

 

  1. Dərs zamanı fəaliyyətə demək olar ki , 

heç qoşulmayan və faktların aşkarına çalışmayan

şagird Qara kartla qiymətləndirilir .

Qara kart «Passiv» adlanır ( dəyəri 2- qiymətinə bərabərdir )   




Paylaş

Oxşar xəbərlər

Rəylərin sayı:.

  1. 11 fevral 2012 17:37
    Bu dersi men 2005-ci ilde hazirladim ve bilirem catishmayan cehetleri coxdur. Lk ish qoren hemishe cetinden yapishir mende istisna olmadim. Sizin menim dersimin hansisa hissesinin xoshunuza qeldiyi ucun ise sevindim. Uqurlar !

  2. 16 fevral 2012 21:06
    menim de xoshuma geldi .istifade etmek isterdim.

    bir de movzuya dexli yoxdur.amma sorushmaq isterdim ki menim sheklim burda ozbashina tez tez deyisir.bunu men etmirem.ozum qoyan shekli de yene qoymaq isteyirem alinmir.neyle baqlidir bu ?

    bu suvorovu da hec beyenmirem.hech olmasa qadin shekli olsun da

  3. 16 fevral 2012 21:28
    Salam Selcan xanm.

  4. 17 fevral 2012 20:30
    bu gun de tam bashqa sekil qoyulub .hech ne basha dusmurem.men ozum qoyani isteyirem axiiiiiiiiii

  5. 17 fevral 2012 20:39
    Selcan xanm siz bele edin her hansi bir tarixi shexsiyyetin
    shekilini yerleshdirin. Cunki bu tarix saytdr.

  6. 12 noyabr 2014 22:28
    Sitat: administrator
    Bu dersi men 2005-ci ilde hazirladim ve bilirem catishmayan cehetleri coxdur. Lk ish qoren hemishe cetinden yapishir mende istisna olmadim. Sizin menim dersimin hansisa hissesinin xoshunuza qeldiyi ucun ise sevindim. Uqurlar !

    men de teze ise girmisem

Məlumat Hörmətli qonaq, sizin qeydiyyatınız olmadığı üçün siz rəy yaza bilməzsiniz.Xahiş edirik qeydiyyatdan keçin.