Salam! Hər birinizi salamlayıram dostlar ! İmtahan verən hər bir kəs üçün uğurlar diləyirəm. Keçən ildən başlayaraq saytımızda Müəllimlərin işə qəbulu ilə bağlı çoxlu suallar yaranmış, dialoqlar aparılmış, münasibətlər bildirilmişdir. Bütün bunları nəzərə alaraq qərar verdim ki bu il necə olursa olsun bu müsabiqəyə qoşulum, iştirak edim. Bildiyiniz kimi Mən - Hamlet Əliyev Bakı Modern Məktəbinin tarix müəllimi və kafedra rəhbəriyəm. Yəni əsas iş yerim var, sadəcə özümü yoxlamaq , bu müsabiqənin dadını çıxarmaq və ən əsasda saytda verilən suallara münasibət verə bilməyimdir. İmtahana gəlincə, düşünürəm ki, Allah can sağlığı versin hər il bu müsabiqəyə qatılım ən azından özümü yoxlayım, bu çox gözəl bir ölçü vahididir. İnsan öz özünü qiymətləndirir. Məsləhət görürəm Sizlərdə iştirak edib özünüzü yoxlayasınız.
İmtahan haqqında:
Tarix fənnindən suallar 25 test idi. Ümumdünya tarixi ilə Azərbaycan tarixi. Hətta deyərdim Ümumdünya tarixi çoxluq təşkil edirdi.Sualların səviyyəsi stajlı müəllimlər üçün orta səviyyəli, müəllimliyə başlamağa hazırlaşan üçün isə çətin idi. Yadimda qalan suallardan yazacam.
İbn Havqəlin məlumatına görə bu "bu şəhər hər tərədən düşmən əhatəsində olan mühüm sərhəd yeridir".
A) Bərdə
B) Dərbənd
C) Marağa
D) Tiflis
E) Urmiya
Bu sual çətin sual sayılmalıdır. Konkret əzbərçiliyi tələb edən bu sual 7-ci sinif Azərbaycan tarixi fənnindən idi. Cavab Tiflisdir. Məntiqcə düşünəndə Dərbənddə ola bilər. Dərbənd ərəblərin əsas düşmənlərindən sayılan xəzərlərlə sərhəd idi. Tiflis isə xristianlarla. Yəni yaddaş burada rol oynayır.
Birdə bu suallarla TQDK-nın proqramı uyğun gəlmirdi. TQDK-nın proqramında olmayan mövzular burada vardı . Vahid bir proqram yaradılmalıdır ölkədə düşünürəm. Bu təkcə müəllimlərin işə qəbul edilməsi ilə bağlı deyil, məktəbdə müəllim dərs keçir misal "Qusçular hərəkatı" şagird oxuyur, TQDK-da isə bu mövzu yoxdur. İndi sual mənası nədir? Nə üçün Qusçular keçmişik? Belə çoxlu sayda mövzular var. Bu cür yanaşma keyfiyyətli səviyyə əldə etməz. Bəli TQDK-nın tutduğu proqram Təhsil Nazirliyinin proqramından qat qat azdır və asandır. Bunu etməklə TQDK həm simpatiya qazanır, həm öz işini, həm də abituriyentlərin işini asanlaşdırmış olur. Təhsil Nazirliyi isə belə vəziyyətdə pis vəziyyədə düşür. Təbii ki düzgün deyil. Təhsil Nazirliyi qoyduğu proqram asanlışdırılmış variantda TQDK tətbiq edir. Olmazmı bunu elə Təhsil Nazirliyi özü etsin əvvəldən, illərdir fənn müəllimlərinin seminarını keçirən TQDK xeyli bu sahədə təcrubə toplamışdır. Dərsini keçən müəllim (tutaq ki, 11-ci sinif Ən yeni tarix dərsində) "Çin I Dünya müharibəsindən sonra" mövzusuna çatanda nə fikirləşəcək. Onsuz bu mövzu qəbul imtahanlarının proqramında yoxdur və uşaqlara bunu əvəzi olaraq daha lazımlılara baxmağa ünvanlayacaq. Düz deyilmi ki ? Beləliklə bu mövzular mənasını itirir. Yox əgər Təhsil Nazirliyi bu mövzuları mütləq keçirilməsini tələb edəcəksə şagirdlər bunu mənasız edəcək, mənimsəmək üçün deyil. Məncə Təhsil Nazirliyi özünə qarşı olan bu haqsız rəqabəti aradan qaldırmalıdır. Vahid proqram olmalıdır və bu proqram daima təkmilliləşdirilməlidir.
Məntiq sualları isə olduqca asan tapdım. Bunun üçün təşşəkkürlər hətta.
Misal sual:
İlin neçə ayında 30 gün var (A-?) və ilin neçə ayında ancaq 30 gün var (B-?).
A+B=?
A) 12 B) 9 C) 15 D) 16 E) 11
Fevral ayından başqa bütün aylarda 30 gün var. Demək 11 ay. Cəmisi 4 ayda isə ancaq 30 gün var. 11+4=15 Cavab alındı.
Kurikulum sualları isə çətin deyildi. Təkcə bizim saytımızla maraqlansaz kifayət edərdi ki bütün 5 sualın hər birini tapsın.
Əziz tarix.infoçular ! Əziz dostlar ! Sizlərlə öz fikrimi bölüşdüm. Buyurun diskussiya edək. Uğurlar !
A) Bərdə
B) Dərbənd
C) Marağa
D) Tiflis
E) Urmiya
Bu sual çətin sual sayılmalıdır. Konkret əzbərçiliyi tələb edən bu sual 7-ci sinif Azərbaycan tarixi fənnindən idi. Cavab Tiflisdir. Məntiqcə düşünəndə Dərbənddə ola bilər. Dərbənd ərəblərin əsas düşmənlərindən sayılan xəzərlərlə sərhəd idi. Tiflis isə xristianlarla. Yəni yaddaş burada rol oynayır.
Birdə bu suallarla TQDK-nın proqramı uyğun gəlmirdi. TQDK-nın proqramında olmayan mövzular burada vardı . Vahid bir proqram yaradılmalıdır ölkədə düşünürəm. Bu təkcə müəllimlərin işə qəbul edilməsi ilə bağlı deyil, məktəbdə müəllim dərs keçir misal "Qusçular hərəkatı" şagird oxuyur, TQDK-da isə bu mövzu yoxdur. İndi sual mənası nədir? Nə üçün Qusçular keçmişik? Belə çoxlu sayda mövzular var. Bu cür yanaşma keyfiyyətli səviyyə əldə etməz. Bəli TQDK-nın tutduğu proqram Təhsil Nazirliyinin proqramından qat qat azdır və asandır. Bunu etməklə TQDK həm simpatiya qazanır, həm öz işini, həm də abituriyentlərin işini asanlaşdırmış olur. Təhsil Nazirliyi isə belə vəziyyətdə pis vəziyyədə düşür. Təbii ki düzgün deyil. Təhsil Nazirliyi qoyduğu proqram asanlışdırılmış variantda TQDK tətbiq edir. Olmazmı bunu elə Təhsil Nazirliyi özü etsin əvvəldən, illərdir fənn müəllimlərinin seminarını keçirən TQDK xeyli bu sahədə təcrubə toplamışdır. Dərsini keçən müəllim (tutaq ki, 11-ci sinif Ən yeni tarix dərsində) "Çin I Dünya müharibəsindən sonra" mövzusuna çatanda nə fikirləşəcək. Onsuz bu mövzu qəbul imtahanlarının proqramında yoxdur və uşaqlara bunu əvəzi olaraq daha lazımlılara baxmağa ünvanlayacaq. Düz deyilmi ki ? Beləliklə bu mövzular mənasını itirir. Yox əgər Təhsil Nazirliyi bu mövzuları mütləq keçirilməsini tələb edəcəksə şagirdlər bunu mənasız edəcək, mənimsəmək üçün deyil. Məncə Təhsil Nazirliyi özünə qarşı olan bu haqsız rəqabəti aradan qaldırmalıdır. Vahid proqram olmalıdır və bu proqram daima təkmilliləşdirilməlidir.
Məntiq sualları isə olduqca asan tapdım. Bunun üçün təşşəkkürlər hətta.
Misal sual:
İlin neçə ayında 30 gün var (A-?) və ilin neçə ayında ancaq 30 gün var (B-?).
A+B=?
A) 12 B) 9 C) 15 D) 16 E) 11
Fevral ayından başqa bütün aylarda 30 gün var. Demək 11 ay. Cəmisi 4 ayda isə ancaq 30 gün var. 11+4=15 Cavab alındı.
Kurikulum sualları isə çətin deyildi. Təkcə bizim saytımızla maraqlansaz kifayət edərdi ki bütün 5 sualın hər birini tapsın.
Əziz tarix.infoçular ! Əziz dostlar ! Sizlərlə öz fikrimi bölüşdüm. Buyurun diskussiya edək. Uğurlar !
Rəylərin sayı:.