Açıq dərs: Nadir şaha qarşı üsyanlar

Açıq dərs: Nadir şaha qarşı üsyanlar

 

Əziz tarix.infoçular ! Sizlərlə 9-cu siniflərimdə keçirdiyim açıq dərsimin icmalını paylaşıram. İrad və təkliflərinizi gözləyirəm. Uğurlar !

Açıq dərs: Nadir şaha qarşı üsyanlar

Açıq dərs: Nadir şaha qarşı üsyanlar

 Açıq dərs: Nadir şaha qarşı üsyanlar

 Açıq dərs: Nadir şaha qarşı üsyanlar

 

 

Diqqət! GİZLİ MƏTN! Siz gizli mətnə baxmaq üçün qeydiyyatdan keçməlisiniz.

 

 






Paylaş

Oxşar xəbərlər

Rəylərin sayı:.

  1. 30 noyabr 2013 23:20
    Bele mektebde kim oxumazki

  2. 30 noyabr 2013 23:33
    Çox gözəl hazırlanmış bir dərsdir.Təbrik edirəm Hamlet müəllim.

  3. 1 dekabr 2013 17:23
    maraqlıdır.bizimlə bölüşdüyünüz üçün çox sağ olun

  4. 1 dekabr 2013 18:29
    bura ucar mektebidi?

    --------------------

  5. 1 dekabr 2013 20:39
    Bəyəndim.Əgər mümkünsə video görüntüsünü də yerləşdirin.

  6. 1 dekabr 2013 23:12
    Salam Dersi bizimle paylasdiginiz ucun tesekkur edirem .Icmala baxdim beyendim .Ama mende bir nece sual yarandi. 1.siz bu dersde motivasiyani rollu oyun kimi basladiniz motivasiyani da nece etdiyinizi bizimle paylassaniz yaxsi olar.Icmala baxarken motivasiya tam aydin deyil bele cixirki ilk olaraq ele tedqiiqat suali ile baslayir 2.Qiymetlendirmede meyarlar qrup ucun idi ya ferdi olaraq sagirdler qiymetlendrilirdi bu da mene qaranli qaldi 3meyarlarda bilir sozu olmamalidi axi ?

  7. 2 dekabr 2013 14:49
    cox sagolun beyendim.

  8. 2 dekabr 2013 23:23
    Xoşunuza gəldiyi üçün sevindim. Mən bu dərsin təqdimatını da əlavə edirəm. Motivasiya rollu oyun (yarı rollu deək daha münasibdir). Əvvəlcədən sinifdə 4 uşağa hər birinə ayrı ayrılıqda hazır məlumatlar payladım:

    1-ci şagird:Mən əfqanları ölkədən qovdum, mən rusları Xəzərsahillərindən çıxardım, mən osmanlılara qalib gəldim. Mən Azərbaycanı yenidən vahid hala gətirdim.

    2-ci şagirdMən böyük əzab içərisindəyəm. Mən ağır vergi mükəlləfiyyətləri ödəyə bilmirəm. Mən borc içindəyəm. Məni hər güm edam etməklə hədələyirlər. Dərdimi kimə deyim bilmirəm.

    3-cü şagird
    Mən Elimden obamdan qovulmuş Ziyadoğlu neslinin nümayəndəsiyəm. Məni Xorasana getməyə məcbur etmişdilər. Mən Vətən həsrətindəyəm.

    Uşaqlar bunları səsləndirdikdən sonra birlikdə bu şəxslərin kimliyini ortaya çıxardırlar. Daha sonra müəllim onların hansılarının ümumi vəziyyətləri daha çox bir birlərinə yaxın olduğunu müəyyən edirlər. Müəllim suallar verir. Sizcə baxın Ziyadoğlular və ya kəndlilər vəziyyətlərini necə düzəldə bilərdilər. Cavablar arasında üsyan səslənir və dərsin mövzusu və tətqiqat sualı otra çıxarılır. Uğurlar !

  9. 3 dekabr 2013 11:19
    Menimde xosuma geldi.Cox sagolun Hamlet muellim.

  10. 3 dekabr 2013 18:28
    Çox maraqlı , yeniliklərlə zəngin bir dərsdir.Xoşuma gəldi.Video variantını yükləsəz minnətdar olaram.

  11. 3 dekabr 2013 22:03
    Təşəkkurlə vaxtınız ayirib melumat veridyiniz üçütəçəkkürlər zəhmət olmasa qiymətləndirmə iıə dəbaglı aydınlıq gətirin şbu menim üçün vacibdir.

  12. 5 dekabr 2013 09:42
    Hamlet muellim bele yuklemeleri nece qoyurlar?

Məlumat Hörmətli qonaq, sizin qeydiyyatınız olmadığı üçün siz rəy yaza bilməzsiniz.Xahiş edirik qeydiyyatdan keçin.