[/b]
[/b]
[/b]
Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi [/b]
"İlin ən yaxşı müəllimi” [/i][/b]adına layiq görülmüş[/b]
Ucar şəhəri 2 nömrəli orta məktəbin tarix müəllimi [/b]
Hamlet Ə[/i][/b]liyevin[/i][/b] [/b]
iş fəaliyyəti haqqında məlumat[/b]
Mən, Əliyev Hamlet Qasım oğlu Ucar rayonu 2 nömrəli orta məktəbin tarix müəllimiyəm.
Orta təhsili tədris apardığım Ucar şəhəri 2 nömrəli orta məktəbdə almışam
1997-ci ildə BDU-nin tarix fakültəsini bitirmişəm. 2008-ci ildə BDU-nin tarix fakültəsi üzrə magistr dərəcəsinə yiyələnmişəm. Ailəliyəm, iki evladım var (Əbülfəz və Uğur). İşlədiyim müddətdə bir çox nailiyyətlərə imza atmışam.
AzTv -1 telekanalı ilə yayımlanan tarix fənni üzrə "Qlobus” yarışmasında hazırladığım şagirdlərdən ibarət komanda 2 dəfə I yer, 2 dəfə II yer və 1 dəfə III yerə sahib olmuşlar
Respublika Fənn Olimpiadalarında bu günə kimi hazırladığım şagirdlər 2 diplom I yer, 3 diplom II yer və 1 diplom IV yer əldə etmişlər
2004-ci ildə Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Azərbaycan Respublikası Gənclər və İdman İdarəsi və "Kainat” Gənclik Mərkəzi tərəfindən təşkil olunan "Səfəvilərin 500 illiyi" Olimpiadada şagirdlərimdən 1 nəfər II, 1 nəfər IV yer və "Naxçıvanda sivilizasiyanın 3500 illiyi” adlı Olimpiadada isə şagirdlərimdəm 1 nəfər I yer, 1 nəfər 2 yer və 1 nəfər IV yer diplomlarına layiq görülmüşlər
Əldə etdiyim nəticələrə görə Rayon İcra Hakimiyyəti və Rayon Təhsil Şöbəsi tərəfindən çoxsaylı fəxri fərmanlara və hədiyyələrə layiq görülmüşəm.
Bundan əlavə olaraq 2003-cü ildə Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi tərəfindən, şəxsən cənab nazir Misir Mərdənov tərəfindən "Qabaqçıl Təhsil İşçisi”[/i][/b] döş nişanı ilə təltif edilmişəm.
2009-cu ildə Azərbaycan Respublikasının Prezidentinin fərmanı ilə "İlin Ən yaxşı müəllimi” adına layiq görülmüşəm.
2010-cu ildə "Elektron Təhsil"[/i][/b] Respublika müsabiqəsində İKT-dən istifadə edilməklə qurulan tədris prosesinin ən yaxşı modeli nominasiyasında II yer diplomuna layiq görülərək Netbookla mükafatlanmışam.
2011-ci ildə "Elektron Təhsil"[/i][/b] Respublika müsabiqəsində İKT-dən istifadə edilməklə qurulan tədris prosesinin ən yaxşı modeli nominasiyasında fərqləndirici diplomuna layiq görülərək 1 ədəd İnternet modemi ilə mükafatlanmışam.
Hal-hazırda rayon daxilində tarix müəllimi kimi fəaliyyətimdən başqa iki kiçik təşkilat vasitəsilə də işgüzarlığımla məşqul oluram. Rayonda fəaliyyət göstərən Ucar rayonu "Tarix Müəllimləri Birliyi” və "İstedad” Gənclərin Maraqlar Klubunun sədri və təşkilatçısıyam.
Birinci[/i] təşkilat vasitəsilə rayon tarix müəllimlərini müasir təhsil islahatları ilə maarifləndirmə, fənn üzrə problemlərin aradan qaldırılması, yeni əyani vasitəlrin hazırlanması, müxtəlif test modellərinin tərtibatı və s. kimi məsələləri müzakirə edirik.
İkinci[/i] təşkilat isə rayon gənclərini bir arada birləşdirir, onların asudə vaxtlarını səmərəli keçirməsini təmin edir. Bu təşkilat vasitəsilə rayon məktəblərinin daxilində bilik yarışları, idman turnirləri və s. tədbirlər həyata keçiririk.
2007-2011-ci illərdə Azərbaycan Respublikası Gənclər və İdman Nazirliyi və Gənclərin İntellektual İnkişaf Mərkəzinin birgə təşkil etdikləri "Xəmsə” İntellektual yarışmasının fəal iştirakçısıyam. Özümün iştirakı ilə keçirilən yarışmada 2 dəfə Şirvan zonasının çempionu, 1 dəfə Respublika üçüncüsü olmuşam. Ayrıca rəhbəri olduğum "İstedad” Gənclərin Maraqlar Klubu tərəfindən hazırladığım gənclərdən və şagirdlərdən ibarət komandalar Şirvan zonasında 5 dəfə çempion və bütün Respublika final müsabiqəsinin iştirakçısı olmuşlar.
2011-ci ildə Bakıda keçirilən məktəblilər arasında "Xəmsə” çempionatında şagirdlərimdən ibarət komanda Respublika 3-cü olaraq Bakə şəhər Təhsil İdarəsinin diplomuna layiq görüldü.
Azərbaycan höküməti 1999-cu ildə hazırladığı Təhsil İslahatı Proqramına əsaslanaraq təhsil sektorunda islahatlar keçirir. Təhsil İslahatı Proqramının üçüncü komponentinə - "Təhsil almaq üçün bərabər hüquqlar və imkanlar”- proqramında iştirak etmək üçün rayonda müəllimlər arasında keçirilən müsabiqədə qalib gələrək Bakıda təşkil olunan və beynalxalq trenerlər tərəfindən keçirilən treninqlərdə iştirak etmək hüququ alan rayonumuzu təmsil edən müəllimlərdən biri oldum. "Keçid dövründə məktəblərin təkmilləşdirilməsi” və "Məktəb öyrədən icmadır” mövzusunda keçirilən treninqlərdə iştirak edərək sertifikatlar əldə etdim.
Bu yeniliklər məni Respublika miqyasında sürətlə gedən təhsil islahatlarında fəal iştirak etmək üçün yol açdı. 2005-ci ildə Lənkəranda beynalxalq konfransda "Fəal İcma Məktəb” layihəsində iştirak etməyim, Sumqayıt və Mingəçevirdə trener kimi fəaliyyət göstərməyim, Amerika Beynəlxalq Təhsil Şurası ACCELS tərəfindən "Təhsildə Əməkdaşlıq” Proqramının yay institutu seminarında iştirak, eləcədə 2007-ci ildə Vilnyusda təcrubə mübadiləsi ilə ezamiyyə olunmağım məni üzərində daima işləyən islahatçı müəllim kimi formalaşdırdı
MQP çərçivəsində iştirak edərək iki layihədə qalib gəldik. I – "Vətəndaş cəmiyyətində Debat Təhsil Mərkəzinin yaradılması” və II - "Məktəb və onun dairəsində psixoloji mühitin təkmilləşdirilməsi”. Hal-hazırda hər iki layihənin koordinatoruyam və müəllimlər, şagirdləri maarifləndirməkdə davam edirəm.
MQP çərçivəsində əldə olunmuş zəngin bilik və təcrübəni məktəb və rayon daxilində həyata keçirməyə başladım. İlk növbədə özümü müasir təhsilə hazırlayaraq, maarifləndirərək əldə olunmuş təcrübələri yeni ideyalara sərf etdim.
Şagirdlərdə dərslərə maraq artırmaq üçün innovativ və inteqrativ dərs modellərdən geniş istifadə etməyə başladım, yeni dərs üsulları hazırladım, əyləncəli oyunlar vasitəsilə tədris etdiyim fənnə marağı yüksəltdim.
Əlbəttə bütün bunları həyata keçirmək üçün yaxşı zəmin yaranmışdı. Cənab prezidentin təhsilə qayğı və diqqəti nəticəsində məktəblərə kompüterlərin verilməsi, layihələrdə əldə etdiyimiz yeni texniki avadanlıqlar fəaliyyətimizi istiqamətləndirdi və dəstək oldu. Kompüter biliyimi zənginləşdirərək prezentasiya tipli yeni dərs modelləri, əlamətdar günlərin slaydlarını hazırladım. İnternetdən istifadə etməklə respublikanın və xarici ölkələrin məktəb təcrübələri ilə əyani şəkildə tanış olduq. Şagirdləri internetə cəlb edərək buradan maksium mariflənmək qaydalarını aşıladım.
Bu yeniliklərin əsasını vətənpərvərlik təşkil edirdi. Tədris prosesində layiqli vətəndaşların yetişməsi işində tarix fənninin rolu danılmazdır. Bunu əsas tutaraq şagirdlərimi öz xalqını ürəkdən sevən, eyni zamanda insanpərvər, humanist, vətənpərvər, tolerant, tarixi ilə öyünən, keçmişdə buraxılan səhflərdən nəticə çıxara bilən şəxsiyyətlər kimi formalaşmasına çalışıram. Vətənpərvərlik mövzusunda müxtəlif gecələrin, Olimpiadaların, sorğuların keçirilməsi mənim bu sahədə apardığım əsas təbliğat missiyamdır.
Müasir təhsilin keyfiyyətin yaxşılaşdırılması, onun digər təhsil ocaqları ilə mübadiləsini təmin etmək üçün, məktəbin nailiyyətlərini , təcrübəsini respublika və xaricə yaymaq, burada yaşayan məktəb məzunlarını məktəblə əlaqəsini təmin etmək üçün və s. kimi məqsədlərlə məktəbin internet saytını yaratmışam. www.ucarliyiq.biz[/i][/b] ünvanlı saytımız gün ərzində tez-tez yeniləşir.
Bundan əlavə olaraq məktəbdə 2007-ci ildən fəaliyyət göstərən "İntellekt”[/i][/b] adlı qəzetin baş redaktoruyam. Qəzet vasitəsiə məktəbdə baş verən yenilikləri, fəal şagirdləri, müəllimlərin yeni ideyalarını, əyləncəli intellektual məlumatları çap edirik. "Sokratın bilmədikləri” [/i][/b]adlı intellektual kitab, "Debat Təhsil Mərkəzi” [/i][/b]adlı jurnal, "Elmi-metodik dərs vəsaiti” [/i][/b]və Şəhər 2 nömrəli orta məktəblə bağlı olan müxtəlif bukletlərin[/i][/b] müəllifiyəm.
Məktəbdə əldə etdiyim təcrübəni digər təhsil ocaqları ilə bölüşmək üçün məktəb daxilində bir neçə kitab, buklet və multimedia diskləri buraxmışıq.
Lakin bütün bunlarla yanaşı hal-hazırda məktəbdə yeni multimedia disklərinin , ayrı-ayrı fənlər üzrə prezentasiya üsullu dərslərin hazırlanması, "İnternet Resurs Mərkəzi” və "Məktəb Bələdiyyəsi”layihələrinin həyata keçirilməsi üzrə gərgin işlər aparırıq.
Bütün bunlar təhsil nailiyyəti kimi qiymətləndirilə bilər. Amma təhsil ehkamçılığı və yerində saymağı sevmir. Onun dinamikası isə yeni ideyalarla müəyyənləşir.
İnanıram ki, Respublikada uğurla həyata keçirilən təhsil islahatlarında bizim məktəbin, o, cümlədən mənim hazırladığım təhsil ideyaları gənc nəslin yetişməsi üçün yardımçı vasitə olacaqdır.
Rəylərin sayı:.